A BANDA FOLK DE RIBAS DO SIL

En nuestro concello funciona una ESCUELA MUNICIPAL DE MUSICA de la que surgieron en su dia la Banda de Gaitas de Ribas do Sil y la Banda de Musica Folk, según información de la web del concello; “No ano 2004 a Banda de Música Folk editou o seu primeiro disco. O grupo Folk está formado por 23 compoñentes: 1 violín, 2 guitarras eléctrica e acústica, 4 frautas e gaitas, 2 mandolinas, 3 teclados, 2 percusión, 1 batería, 1 violonchelo, 2 baixos, 1 acordeón, 1 traveseira e 1 clarinete. Conta ademáis cun pequeno estudo de gravación onde prepara o segundo disco.”
La REDE GALEGA DE LOCAIS DE ENSAIO (Nsaio) ha publicado un video de esta Banda Folk de Ribas do Sil que podeis ver en: http://es.youtube.com/watch?v=j62aWrOiLw8&feature=email
En Agosto actuaron en Allariz con UXIA como artista invitada en los conciertos organizados por la Conselleria de Cultura con el nombre de NASAIO NO CAMIÑO, iniciativa que posibilita a los proyectos musicales de Galicia actuar en directo y promocionarse. Asi se publico la noticia en la web de la REDE GALEGA DE LOCAIS DE ENSAIO ; www.nsaio.org : " Tátara Trío, a Banda Folk de Ribas do Sil e Loba Loo compiten na semifinal de folk en Allariz" 29/08/2008 O Campo da Barreira de Allariz acolle esta noite o concerto das semifinais do certame musical Nsaio no Camiño 2008 na súa categoría de folk. A partir das 21:30 horas a cantante Uxía acompañará aos tres semifinalistas desta categoría.
Esta banda esta tambien incluida en la relación de Grupos da Rede Galega de Musica ao Vivo – 2009 de la Agencia Galega das Industrias Culturais.
En la web del concello (http://www.concelloderibasdosil.es/) podeis ver la Presentación Fotográfica coa Banda de Música Folk Ribas do Sil como fondo que suena realmente bien. Sin duda esta es una excelente actividad del Ayuntamiento y por supuesto de todos los participantes.

Entradas populares de este blog

Pregón ... y pulpo! Primera tarde de prefiestas en Torbeo

Filomena Arias “..Probablemente la más importante curandera de Galicia”

Programa de fiestas agosto 2023 Torbeo