A BANDA FOLK DE RIBAS DO SIL

En nuestro concello funciona una ESCUELA MUNICIPAL DE MUSICA de la que surgieron en su dia la Banda de Gaitas de Ribas do Sil y la Banda de Musica Folk, según información de la web del concello; “No ano 2004 a Banda de Música Folk editou o seu primeiro disco. O grupo Folk está formado por 23 compoñentes: 1 violín, 2 guitarras eléctrica e acústica, 4 frautas e gaitas, 2 mandolinas, 3 teclados, 2 percusión, 1 batería, 1 violonchelo, 2 baixos, 1 acordeón, 1 traveseira e 1 clarinete. Conta ademáis cun pequeno estudo de gravación onde prepara o segundo disco.”
La REDE GALEGA DE LOCAIS DE ENSAIO (Nsaio) ha publicado un video de esta Banda Folk de Ribas do Sil que podeis ver en: http://es.youtube.com/watch?v=j62aWrOiLw8&feature=email
En Agosto actuaron en Allariz con UXIA como artista invitada en los conciertos organizados por la Conselleria de Cultura con el nombre de NASAIO NO CAMIÑO, iniciativa que posibilita a los proyectos musicales de Galicia actuar en directo y promocionarse. Asi se publico la noticia en la web de la REDE GALEGA DE LOCAIS DE ENSAIO ; www.nsaio.org : " Tátara Trío, a Banda Folk de Ribas do Sil e Loba Loo compiten na semifinal de folk en Allariz" 29/08/2008 O Campo da Barreira de Allariz acolle esta noite o concerto das semifinais do certame musical Nsaio no Camiño 2008 na súa categoría de folk. A partir das 21:30 horas a cantante Uxía acompañará aos tres semifinalistas desta categoría.
Esta banda esta tambien incluida en la relación de Grupos da Rede Galega de Musica ao Vivo – 2009 de la Agencia Galega das Industrias Culturais.
En la web del concello (http://www.concelloderibasdosil.es/) podeis ver la Presentación Fotográfica coa Banda de Música Folk Ribas do Sil como fondo que suena realmente bien. Sin duda esta es una excelente actividad del Ayuntamiento y por supuesto de todos los participantes.

Entradas populares de este blog

Pregón ... y pulpo! Primera tarde de prefiestas en Torbeo

Filomena Arias “..Probablemente la más importante curandera de Galicia”

"Siempre se trata de esa referencia cultural gallega, de Torbeo..." dice Rubén Rodríguez González que fundo y dirige en Nueva York el restaurante "Nai".-